Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük başından beri anne sütü artı mama ilerledik 1 aya kadar hipp kullanıyorduk kakasını 3 4 günde bir yaptığı için mama değişikliği yapmak istedik evolviaya geçtik 25 gün kadar her gün yapmaya başladı fakat sonrasında 2 3 günde bire döndü yine ve kakasını yaparken ağlayarak ıkınarak yapıyor kıvamı da biraz katılaşmış şekilde yapıyor sizce bu durum normal mi aynı şeyi yaşayıp çözüm bulan oldu mu