adennil merhaba canım benim 3. Çocuk doğum yaptıktan bir hafta önce başvuru yaptım onaylandı gittim hakl bankasına aile kartı çıkartacağım dedim hemen orda bilgilerimi alıp çıkarttı verdi her ayın 28’de yatacak ilk maaşı aldım aralık 12 de doğum yaptım ocağın aldım şimdi şubat gelecek 5 yatıyor bana