Kızlar merhaba ablam 6 ay önce ameliyat oldu kasık bölgesinde 15 cm lik dev kitleden dolayı. Temiz huylu çıktı çok şükür. Fakat ameliyat olduktan 3 ay sonra tekrar tekrarladı. 3 ayda yine 15 cm e ulaşmış yine ameliyat olacak. Daha önce geçiren var mı bu hastalığı neden tekrarlıyor? Tamamen geçmesi için bir tedavi yok mu? Doktora pzt günü gidecekler. Kendi doktoru jinekolog onkoloğa yönlendirmiş. Merak ettim tedavi olan var mı diye? Çok üzülüyor 2 çocuğu var.