sevdenurnur Rsv olmadık çünkü aşımız vardı. Hamileyken Rsv aşısı olmuştum. Rsv de ateş hafif olur. Nefesi önemli olan, göğüs kafesi inip çıkıyor mu, burun akıntısı, hırıltı gibi. Genelde 5-7 gün sürüyor. Çok araştırmıştım ve arkadaşımın kızı olmuştu. 7 gün sürmüştü, öksürüğü ise çok uzun sürdü 2 hafta kadardı. Rsv doktorunuz mu söyledi çünkü bu sıralar genelde influenza yaygın ve ateş yapar. Çok geçmiş olsun.