Deletedmom2987 ah Giresun’um ❤️ üniversiteyi orda okudum. Bir çok kişi küçük yer diye çok sevmezdi ama ben çok sevmiştim. Her canım sıkıldığında kendimi demiz kenarında kayalıklarda otururken bulurdum. 9 yıl sonra 2025 yazında yeniden gittim Karadeniz’e ve ne kadar özlediğimi bir kez daha anladım 💕