frhn344_ Ebrucemalberk bende hatay hassalıyım ama Antep’te yaşıyorum ailemde burda yıllardır eşimde de burda tanıştık burda oturuyoruz. Ama hataya gidip geliriz hâlâ akrabalar çok. Siz neresinde siniz
masal_ece mamacitaa_ Güzel ama bana değil 😄ben gönlüm gözüm hep Van ailem çevrem herşeyim orada kaderde gurbette yaşamak da varmış
HeeSenCokBiliyon mamacitaa_ hayır ya tatil için güzel de yaşamak için değil komşuluk yok bişey yok adam akıllı bi park yok yürüyüş alanları yok çocuğunla vakit geçirebileceğin doğru düzgün yerler yok sadece avmlerdeki oyun alanları o kadar düşünün yani