hilalll2 2 aylıkken normal bence 5-6 saat emmesi, doktorlar 3. Ayda 8 saat uyuyabilir diyor. Benim kızım 12 günlük uykusundan beslemek için uyandırdığımda deliye dönüyor bordo oluyor ağlamaktan. Sarılık hiç olmadı artık ellemiyorum kaç saatte uyanırsa o zaman emziriyorum çiş sayısını ve rengini takip ediyorum gayet de sarı çiş 5-6 bez de çıkıyor 4-5 saat de uyuyor. Anam babam usulüne döndüm anlayacağınız biz bebekken annem hiç saat kurup takip etmemiş sonuçta 😂