Hep_oyle_olur_zaten Sünnet: Takdir ve teşekkürleri dillendirmek Sabah ve akşam 3 defa "Bismillâhillezî lâ yedurru ma’asmihî şey’ün fi’l-ardi velâ fi’s-semâi ve hüve’s-semî’u’l-‘alîm.” okuyalım ( okunduğunda görülmedik kaza ve bela ona isabet etmez , hicbirsey zarar vermez inşallah) 100 defa ‘Estağfirullah’ okuyalım Bugün bir davranışımızı iyilestirelim: Kontrol ihtiyacımızı azaltalim . Herşey düzenli sessiz ve planlı olmak zorunda degil Allah’ım, evladımı hayırlı, sağlıklı ve güzel ahlaklı eyle. Onu Sen koru, Sen muhafaza et. Beni de ona karşı sabırlı ve merhametli bir anne yap.(Amin) Sizin de eklemek istedikleriniz var ise yazabilirsiniz 🌸 Nokta veya emoji de olsa yazın ki başkalarının görmesine vesile olalım inşallah 🤲🏻