zezelik85 beyaza sinekler aşırı pisliyir hortum tutmayayla çıkmıyor en iyisi koyu renk bisiler bence ve hiç rahat değiller bazı kafeler bu tarz kullanıyor biliyorsunuz orda oturunca rahatsizlar insan keyif yapamaz ben balkonunda keyif yapmalik mobilya tercih ederim 😅benim için rahatlık çok önemli sallanan iki büyük sandalye bı orta sehapa var bende