Papatya-eylul88 aslında bayadır var bu durum çocukluğumdan beri yani belki de doğuştan bilmiyorum çünkü kız kardeşim de falan da var şuan göz numarası 16 falan sanırım 🥺Tekrar gözlük yazılması vs de geçen sene oldu,ilk göz tansiyonundan şüphe etti bir ölçüm yaptırdı herhangi bir problem çıkmadı sonra da gözlük yazdı. Hatta oğlum da miyop 🥺Derecesi küçük olduğu için ve okula gitmediği için gözlüksüz idare edebildiğimiz kadar idare edicez dedi doktoru.