[silindi] Merhaba kızlar 3 aylık kızımın kolunda ve bacak dizinde kuruluk var böyle olan varmı aranızda ne yapmam lazım (https://))
koparal [silindi] kuruluk olmuş baya. Egzama daha kırmızı ve pütürlü. Her gün nemlendirirseniz egzamaya dönmez
HELELEKADIN [silindi] kuruluk olmuş egzama daha çok yara gibi kızarık görünür. Oğlumda da vardı Bioderma atoderm kullandım 1 yıl günde 4 5 defa sürüyordum vücudunun sürekli nemli olması lazım düzelmesi için
neriman0 Benim bebeğim de böyle. 3 ay civarı başladı şu an 5,5 aylık. Hem çocuk doktoru hem cildiye gördü. Atopik dermatit dediler sürekli nemlendirmemi söylediler. Dikkat edersem hafifliyor ama dikkat etmeyince egzamaya çevirebilirmiş
neriman0 [silindi] muatela steatopia çok önerildi diye aldım. Banyoda şampuanını, sabah akşam da losyonu kullanınca baya hafifliyor.
MayaliHamur Bıodermanın atoderm kremi var çok iyi birde abc şampuanı ikisini kullanırsanız iyi gelir.. tüylü yünlü şeyler hiç giydirmeyin pamuklu ve yumuşak olsun kat katta giydirmeyin.. 🌸