Arkadaşlar 2 buçuk aylık bebeğim var göğsümü veremiyorum göğüs ucum olmadığı için silikonla emziriyordum şimdi iyice yara oldu sağım yapmaya başladım ve göğüs ucu kremi kullanmama rağmen yaralar iyileşmedi. Mamaya başladım ama 150 ml vermeme rağmen hala ağlıyo daha fazlasını istiyor fazla verdiğimde rahatlıyor. Bebelac kullanıyorum hangi markanın maması daha doyurucu?ve fiyat olarak uygun? Sütümü sağım yapmama ve sürekli olmasada göğsümü vermeme rağmen sütüm azaldı yardımcı olabilir misiniz lütfen destek mesajlarınızı bekliyorum