nurbelonuc Kızlar merhaba, o kadar bunaldım ki günde toplasanız 1 tabak yemek yemez öğünü yok günde 2 öğün anca çok bunaldım 3 bucuk yasında kızım ve son 2 aydır net böyle, götürdük doktora bişeyi de yok nasıl iştahını açıcam ben kızımın ya üzülüyorum da
livanurvealpinannesi61 nurbelonuc abur cubur vs veriyor musunuz yada süt içiyor mu onlar iştahsızlık yapar. Ben babybomb kullandım kızıma ondan sonra acıktım demeye başladı kilo da almıyordu sabitti kilosu yemek yedikçe kiloda aldı
varligibirdertyokluguyara nurbelonuc 2 yaşında kızım . eczacımızın verdiği pancar şurubu bizde işe yaradı çok şükür bitkisel olduğu için de endişe etmeden kullandım . 2 şişe bitirdik iştahı düzelince 3. Ye geçmedik . Aman aman iştahlı, her şeyi yiyor diyemem ama yine de bir nebze de olsa düzeldi. Kabızlıktan kurtulamıyordu çocuğum meğer doğru düzgün yemek yemedigi içinmiş o da biraz düzene girdi . iştahı yoktu ne versem reddediyordu şunu fark ettim ki çocuklar düzenden hoşlanıyor pes etmeyin düzenli bir şekilde sabah öğlen akşam öğünler oluşturarak sizin yediğiniz yemeklerden verin . biz ilk önce kahvaltısını düzelterek kahvaltıya alıştırarak başladık işe. mesela meyve sevmeyen çocuk mu olur benim çocuğum meyveyi sevmiyordu halen daha çok iştahlı yiyor diyemem ama her gün saat 10:00’da meyve saati yaptım minik minik doğradım getirdim önüne koydum biraz da olsa alıştı yani pes etmeyin dediğim gibi düzeni sever çocuklar
rozeriin livanurvealpinannesi61 takviye mi ilaç tarzında mı acaba benim kızımda bebekken 1 yaşına kadar herşeyi yedi kilosu çok çok fazlaydı şu an 2.5 yaşında kilomuz 17 ama hiç bir şey yemiyor sadece meyve yiyor yemekle alakası yok hiç doktor kilosu yerinde dğzelir diyor ama içim rahat etmiyor
nurbelonuc livanurvealpinannesi61 hayır vermiyoruz çerez veriyorum onun yerine eskiden her şey yerdi son zamanlarda her şeyi seçmeye başladı
nurbelonuc varligibirdertyokluguyara haklısınız ama uyanınca yemek yemiyor 1,1 bucuk saat aç duruyor sonra da zorla yediriyorum çok uğraştım ne isterse yapıyorum önce mesela benden pankek istiyor yapıyorum yemiyor
Efsun019 varligibirdertyokluguyara bütün doktorlara götürdüm hic bir şey yemez oldu 2 lokma o kadar sabirla veriyorum hiç bir şey yemiyor canımız sıkılıyor pancar suyunu deneyecem inşallah yer istahla bebekken hersey yiyen kız simdi hic bir şey yemez oldu
UrbanMom nurbelonuc oglumu goren ne guzel iştahı var ozel ne yapıyorsun diyo ama gercekten genetik hicbirsey yapmam ama babasi gibi iştahlı. Ha ama yemek ayırt ettiği oluyor direkt sofradan kaldırırım asla zorlamam nasil olsa acıkınca yiyecek diyorum. Bir de balık yağı veriyorum onu ne zaman icse ayrıca istahli oluyor tavsiye ederim ama sabah erken verin içinde d vitamini olduğu icin uykusunu bozar
shi nurbelonuc hiç bişey işe yaramıyor makesef herşeyi denedim çocuk yanagında bekletiyor saatlerce yutmuyor 2.5 yaş tükendim artık
anne36 shi benim oğlum da saatlerce yanağında bekletiyor sonra ben dayanamıyorum çıkarıyorum ağzından
shi anne36 çok kötü bişey Allah yardımcınız olsun valla bende çekiyorum nereye kadar blmiyorum çok bunaldım gerçekten bu durumdan çorbayı bile yanagında bekletiyor ya
gzm23 Benim çocuğum da o kadar iştahsız ki bazen hiç abartmıyorum sinirden ağlayasım geliyor. Dört yaşına girecek, aç bıraksam hiç yemek istemez yani. Abur cubur seviyor ama yemediği günlerde de aynı iştahsızlıkta. İştah açsın diye takviyeler kullandım hiç biri işe yaramadı. Doktora da gittik kaç kere ama yıldım yani 🤦🏻♀️bşr de sık sık hastalanır ve o zamanda da olan iştahı da gider. Böyle önünden yemek kaçırılan çocuklara çok özeniyorum yani
D_deniz nurbelonuc çok yemesini beklemeden çok çeşitli şeyler vererek. Bir de elma kaynatıyorum kabuklarını soyarak 3dk hemen, blendardan geçiriyorum meyve suyu yapıyorum portakal suyu veriyorum yemesi daha da düzeldi herkeste aynı olur mu bilmem
nurbelonuc D_deniz seçiyor yemiyor ki istemiyor önceden her şey yerdi son zamanlar çok çok azaldı ya😪
varligibirdertyokluguyara rozeriin hiçbir şey yemiyorsa nasıl bu kiloda maşallah 🧿 benim kızım 2.5 yaşında 12 kilo
livanurvealpinannesi61 rozeriin doğal karışım pekmez özleri var içinde. Sizin kilonuz güzel ama yememesi sorun tâbi
Tesmert rozeriin aynı oğlumda böyleydi 1 yaşına kadar herşeyi yedi şimdi 3 yaşında köfte pilav patates tmm bu kadar yeniyor onlarıda ucundan ucundan sadece meyve
nurbelonuc Kızım 16 kilo 106 cm boy, doktora gittik doktor kansızlık var dedi onun dışında bütün değerleri normal