@“yusufveannesi29”#p38348186allah razı olsun mesajı göz yaşı ile okuyorum Allah’a hamd olsun bir çocuğum var 4 yaşında ama allahtan ona hep kardeş istedim Rabbim nasip etmedi ama bu ay igne sonrası sanki herşeyin son damlasında gibiyim günlük aglayabiliyorum