Scooter aşırı rahat ve pratik oluyor biz bu sene iyice tadını cıkardık.Param olsa scoot and ride alırdım ama e bebeğin markasını aldım o da kullanıslı eskiden sevmezdim ama önemli olan kızımın sevmesi o seviyo sadece tek basına kullanamıyo cok ağır tek o yönü kötü