arkadaşlar merhaba 10 günlük bebeğim var emziriyorum acaba da uyuyor mu doymuyor mu bilemiyorum biberonla dün gece iki Ölçek mama yaptım tek seferde bitirdi sütüm yetiyor mu yetmiyo mu nasıl anlarım bide memeye gelince çok yavaş içiyo sürekli uyku hali ama biberon verince öyşe değil