1nazl Kızlar hamilelik öncesinde göğüslerim çok iyiydi 80 beden iç çamaşırı kullanıyordum ama hamile kalınca aşırı büyüdüler şimdi de emziriyorum Kocaman oldular ve sarktılar😥 emzirme sonrası düzelir mi yaaaa
Nikita 1nazl çok az toparlanıyor ama eskisi gibi olmuyor. Benim de hamilelikten önce dimdikti. Göğüslerim çok büyüdü. 20 ay emzirdim. Çok sarkma olmadı ama bir kaldırtma operasyonu geçirse iyi olur. Silikon taktırsam eski mükemmelliğine döner 😅
12betul 1nazl Ben hep 75 beden kullanıyordum emzirmede 80 oldu enzirme bittikten sonra zayıflamıştım ekstra küçülmüştü göğüslerim . Tabi daha yumuşak hale geliyor . Şimdi yine 80 beden emziriyorum . Bundan sonra sanırım yer çekimi ile birlikte iyice gidecek 😂
1nazl Nikita ayyy ağlarım benim de çok güzeldi yaaa şuan çok kötü bide kilo aldım diye mi böyle oldu zayıflayınca da düzelmez mi biraz
12betul 1nazl Göğüs yağ dokusu o yüzden kilo verdiğinde göğüste gidiyor canım . Eğer kilonda fazla ise onunda etkisi var bir de süt kanalların açık onunda büyüklüğü bunlar giderse küçülür
12betul 1nazl sütyensiz gezme yani evde bile o biraz toparlıyor . Ya evet göğüs önemli ya . Görünüş değil sadece cidden bizim bi abla da iri göğüs boynuma omzuna yük biniyor demişti
1nazl 12betul emzirdiğim için emzirme sütyeni kullanıyorum bazen ona da tahammülüm olmuyor evdeyken düzenli takmıyorum ne yalan söyleyeyim. 67 ile hamile kaldım şuan 82 kiloyum öyle söyleyeyim normale göre fazla kilo aldım ve daha vermedim umarım tekrar küçülür
12betul 1nazl küçülür küçülür kilo verdikçe . Çokta yüksek değilmiş kilon gider ya takıntı yapma . Sonuçta bi evlt getiriyoruz dünya ya bedeli var 😀