gul286_ sütünüz yarıyor demekki sonuçta mama alan bir çocuk olsa biraz denge kurmaya çalışılır beslenme açısından ancak anne sütünüde az ver denilmez küçücük çocuğa evet kilosu fazla ama sizin sütünüzle alakalı bu durum bence normal beslemeye devam edin yavrunuzu zaten ek gıdaydı dişti derken kilo alamıyorlar 6-7. Aydan sonra