mombabe Tüketen var mı ? Hiç kullanmadım ve yanlışlıkla almış bulundum. Pankek harcı sanıp aldım. 17.5 aylık kızım.
Alyehus Ben aldım ama memnun kalmadım. Pişirince pütür pütür bir şey değiyor sanki diline. Mammayı da denedim o da öyle hatta hazır çorbaları da o şekilde. Kızımda sevmedi zaten. Kendim irmikle filan yapıyorum 16 aylık bu arada
mombabe Alyehus yaa bende emin olamadım denemek için kendi yaptıklarımız tabi daha iyidir . Yazık oldu 😔