Pırlantanın anlamı zaten evlilik zamanı o heyecanın varken alınıp takılması değil mi, seneler sonra sırf alınmış olsun diye alınan bir şeyin ne anlamı olacak ki. Şahsen 12 yıl sonra laf olsun diye alınan bir yüzük beni asla mutlu etmezdi. Bu ekonomide herkes yarına ne saklayabilirim diye yatırım düşünüyor, pırlanta çok gereksiz bir masraf olur bana göre. Daha geçen gün eşime şuan ki aklım olsa pırlantaya verdiğimiz parayla keşke 24 ayar gram alsaydık dedim. :)