Ekgıdaya başladığımızdan beri çatalla ezerek hazırlıyorum sadece çorbalarda blender kullanıyorum. Püre olarak yiyor ama parçacık geldimi diliyle itiyor. Bizimle aynı ayda olan bebekler pankek omlet vs yiyor. Pütürlüye yada parçacık olarak nasıl alıştırabilirim