rabisciceker Anneler gitmeden ağrı kesici verdiniz mi? Vermediyseniz ateşlendi mi? Sizde durumlar nasıldı? Aşı olurken çok ağladı mı😭
emelcann rabisciceker ben vermedim zaten aşıyı vurduktan sonra kalpol veriyolar ateşi çıkarsa ya da ağrısı olursa yarım ölçek ver gece uykusuna geçmeden önce ateşi olmasa da yarım ölçek daha var gece ateşi çıkar uyanmazsınız anlamazsınız dedi dediği gibi yaptım ateşi 38 den yukarı çıkmadı ağrısı çok uzun sürmedi çok şükür aşı vurulurken de illa ağlıyo ama aşırı çok değil büyüdükçe aşı vurdurması çok zor hale geliyo ağlamalar daha çok artıyo
silaaamomm2025 rabisciceker yanlış bir yaklaşım ateşi çıkmayacak belki benim bebeğimin 37.9 olunca verdim doktor tavsiyesiyle
Liyosunannesi rabisciceker hayır gitmeden ağrı kesici vermek iyi değil. bi hafta önce olduk bizde, ateş yapmadı, 2 gün biraz huzursuzdu, gündüz uyku yaptı ama gece uykularında düzen şaştı biraz. Onun dışında çokta zorlanmadık açıkçası.
mihrabalim Ben vermedim canım çok şükür ateşlenmedi de huzursuzluğu olduğu zaman 4 saat arayla 2 defa vermiştim. Aşı olurken de 1 tanesi çok yakıyor onu vururken ağladı ama hemen sustu benim bebişim inşallah sizinki de kolay geçer 🤲
pudu Çok fazla ağlamadı benimde ateşi bir kez yükseldi akşam 1 çay kaşığı calpol verdim bu seferde ateşi baya bi düştü sürekli takip etmek durumunda kaldım 37.5 ta panik oldum ateş düşürücü 38 derece ve üzerinde verilmesi gerekiyor ani vücut sıcaklığı düşüşü yaptığı için o da tehlikeli o yüzden 38 i beklemek gerekiyor belki de bebeğinizin ateşi hiç çıkmaz belli olmaz bebekten bebeğe değişiyor
forumgurmesi Hayır verin denilmesini rağmen vermedim. Ateş bir hastalık değil belirtidir, ateşi daha yükselmeden baskılamak saçma geliyor bana. Ateşi de olmadı zaten, geçen pazartesi vurulduk 2 gün kadar hafif huzursuzluk yaşadık. Vurulurken de çok az ağladı.
mihrabalim rabisciceker bende öyleydim her aşıya hala öyle gidiyorum ama sağolsun kızım benim stres olduğuma değecek kadar ağlamıyor
mihrabalim rabisciceker ben ateş için vermedim ateşi de çıkmadı çok şükür ama çok huzursuzdu gün boyu ağladı durdu büyük ihtimal kolu ya da bacağı ağrıyor diye vermiştim ertesi güne de geçmişti zaten
pink9 rabisciceker aşı oldu hemen eve geldım yarın saat falan sonra parol surpu bır çay kaşığı verdım dört saat arayla verdım ona rağmen çok ağladı çok huzursuz oldu hep kıcak ıstedı sanırım Ikıncı ay en zor aşıymış üstünü değiştirken Dıkkatlı oldum kolu bacağı ağrıyordu bnce çünkü uyurken bıle ağlayıp uyanıyordu hareket ettıkce tabı doktora sorun bnce kafanıza göre Yıne de ılac vermeyın bıızmkı çok ağlayınca doktor verın dedı
rabisciceker pink9 ilk gecemiz eahat geçti sayılır hep tetikteyim ateş ile ilgili. Umarım gündüz de öyle geçer gider
pink9 rabisciceker inşallah rahat geçer benımkısı 1.5 gun ağladı ateşten degıl de sanırım kol bacak ağrısı oldu
cdss rabisciceker aşıdan sonra doktor calpol yazdı hatta dün olduk gece 37.9 ları görünce çay kaşığıyla verdim hemen düştü , gündüz çok uykulu ve huzursuzdu