kizlar selam , oglum 26 aylik ve 2.5 aylik
kardesi var evdede hic yan yana getiremiyorum onlari cunku iki sevdikten sonra birden bire ya vuruyor ya ustune dogru atliyor gibi yapiyor yani zarar verme egiliminde , o yuzden hic yanyana tek birakmayi gectim yanyana oturamiyoruz bile kizim cogunlukla baska odada oglumude krese vermek istedim zaten evde asla verimli vakit geciremedigi icin ve her gun park, kum havuzu diye agliyor yetemiyorum ona diye bir surece girelim dedik ama ayni hareketleri krestede yapiyormus , evde ona vuran isiran kimse yok gordugu bir davranis degil olusturdugu bir davranis gelisimin bir parcasimi artik bilmiyorum ama ben cok yoruldum son sikayetinde oturup agladim 2 saat nerede yanlis yapiyorum ben diye zaten karakter olarak dogdugundan beri biraz zor kolikti agir kolikti hemde o gecti cok fazla hareketli ici icine sigmayan koltuk tepelerinden inmeyen bir cocuk oldu. kendim cocuk gelisimci bir anneyim senelerce normal/ozel cocuklarla calistim yeteri kadar ilgi/sevgi verdigimide dusunuyorum evde ben kardesini korurum ama kreste ogretmenleri baslarindan ayrilmiyor ve diyorlarki hani saniyelik ve ummadik zamanda yapiyor ne yapiyorsa gozumuzun onunde 2 saniye icinde inanirim cunku yaptigi tum haylazliklari evdede kasla goz arasinda yapar. korkuyorum krese almayacaklar diye ve kres bizim kurtaricimiz artik hem kural ogrenmesi lazim, hemde verimli vakit gecirmesi lazim aslinda cok guzel tamamlamis oryantasyonunu etkinliklere cok guzel katilim
sagliyormus sosyal sevecen bir cocuk ama birden ne oluyorsa abuk subuk hareketler yapabiliyor saldirgan davranislar sergiliyor, var mi oneriniz veya bu durum ne zaman gecer mudurle konusuyoruz karsilikli isbirligi icinde olalim her zaman yapmamasi gerektigi hakkinda konusalim diyoruz ama yok suan boyle ilerlemeye devam ediyor