kuzey2305 Kızlar iftarda yaptığım tavuk sote dışarda üstü kapılıydı sahurda yedim birde emziriyorum böyle hataya düşmem ama uyku sersemi sizce sorun olur mu
minikmisimben kuzey2305 dün sahurda yedim bende emziriyorum iftara yakın pişirmiştim dışarda kapağı kapalı durdu sahurda yedim
babyandmom_ kuzey2305 Mevsim kış eğer evinizde çok sıcak değilse kokusunda da bir sıkıntı yoksa hiç sanmıyorum