Arkadaşlar öksürük burun akıntısı yok ama ateşi var 37 38 oluyor ilaç verince düşüyor etkisi gidince tekrar çıkıyor iştahı hiç yok ne yapmam gerekiyor sabah kahvaltı yapıp akşam 11de zar zor yedirdim çocuğum hiç böyle yapmazdı çok halsiz ve sürekli mızmız