17 aylık bizimde rsv pozitif çıktı,Antibiyotik başlamayın derim çünkü bu viral bi hastalık,nefesine ve hırıltıya dikkat edin,mutlaka hava verin, 7 gün oldu biraz daha toparladı gibi ama stresli bi süreç, ilk günler hergün gidiyoduk desem yeridir, zaten günlük takip istedi doktorda, ciğer filmi kötü çıkmadı o yüzden yatış da vermedi