Didemxy doktor değilim tabi ki ama ikiz annesi olarak resmen iki ayrı karakter büyütüyorum şuan 9.5 aylıklar tecrübe olarak aynı durumu yaşadık doktorumuz normal demişti o aylarda. Sizi de anlıyorum sürekli bir endişe ama ileride neler yapacak hepsini görecek bu şekilde telaşlanacaksınız. Hatta yumurkla biberona vuruyordu kızlarımdan biri diğeri yapmıyordu bende onu çok kafama taktım keşifmiş meğer bi süre sonra geçti. Sağlıcakla büyüsün yavrunuz ❤️