patasuhamuru Anladım. Zor bir durum ama vitaminleri vs de ne durum da bakılması gerek sağlıklı büyümesi için. Çocuk hastaneleri daha iyi bu konu da devlette sürekli çocuklardan kan aldıkları için daha hızlı sorunsuz yapıyorlar sanki. Zamanın da o kadar çok kan verdik ki gözlemlerim bu yönde oldu. Artık zaten 1 yaş sonrası yetişkinlerden alındığı gibi alınıyor ve çok daha kolay oluyor açıkçası. 1 yaş öncesi oğlum dan enjektör ucu ile damla damla kan toplayarak dolduruyorlardı tüpleri çok zor oluyordu,uzun sürüyordu 🥲