1anne1cocukk Labella çok puslu gösterdiğini söylüyorlar iconic marka için biraz daha ılımlıyım (lens renklerinizi söylerseniz sevinirim.)
mrscakir 1anne1cocukk numaralı yada renkli lenslerde marka farkediyor mu bilmiyorum ama ben numaralı kullanıyorum senelerdir acuvue markasını kullanırım çook memnunum eğer numaralıysa araştırabilirsiniz.
rachelgreen_ iconic hiç kullanmadım bilmiyorum ama labella gerçekten puslu gösteriyor maalesef. Pixie green kullanırdım bıraktım uzun zamandır kullanmıyorum artık.
anonimli Ben acuvue kullanıyorum senelerdir, o çok iyi oluyor. Görüşü de güzel gösteriyor Ama renkli lens diyorsanız onu bilmem yani bu markada var mıdır bilmiyorum.
1anne1cocukk mrscakir numarasız kullanacağım modelin renk kodu ismi nedir acaba söyleyebilir misiniz doğal duruyor mu