2.5 yaş sendromu + hastalık + yalnızlık resmen kaosun içinde yaşıyoruz. Sürekli ağlamalar inatlaşmalar, kendine vurmalar.. çok yorulduk. Bugün dışarı çıktık hava iyi diye. Bime girdik durduk yere ağlamaya yere oturmaya başladı. Herkes bize baktı felan ter içinde kaldım.. sonra dönüşte kucak istedi, Allahım poşetlerle çocuğu eve kadar taşı 3 kat merdiven çık öldüm. Millete bakıyorum çocuklarıyla sakin sakin alışveriş yapıyorlar ramazan dışında sakince mekanlarda yiyip içiyorlar. Bizim her şeyimiz olaylı geçiyor. Yemek yapmam, wc girmem, kendi üstümü değiştirmem bile ağlama sebebi.. Ya bu çocuk ne zaman sakinleyecek ,dizginlenecek , acaba o günleri görecek miyim?