sevgide Selam güzel anneler biz 1 aylık olduk , sizde durumlar ne? Gaz problemleri var mı veya ne zaman başladı? Devletin karşılamadığı aşıları yaptırdınız mı? 2. , 3. ve hatta 6. Ayda olan anneler tavsiyeleriniz var mı (her konuda)💛
yenibir sevgide Allah bağışlasın 🥰bizde bir kaç güne 6 altı aylık olucaz inşallah zor bebeklik geçirdik 15 günlükken gaz problemi başladı kolikti sanırım üç damlayla iki aylık olana kadar rahatladık şuan sadece uyku problemi var saat başı uyanıyo 🤕onun dışında her güne de bir şey öğreniyor oda ayrı bir mutluluk 🥰
mehmel54 sevgide bizde 1 aylık olduk özel aşıların vaktine daha var gaz sancıları 15 günlükken başlamıştı ama sıkıntılı derecede değil hallediyoruz çok şükür 4 yaş kız annesi olarakta bol bol temas et büyüyünce özleniyor bu halleri
ftmylm Allah analı babalı büyütsün inşallah sağlıklı uzun ömrü olsun benimkiler 5 yaş- 11 ay ama mesajınızı görünce yazmak istedim 🩷bu aylarda sık duş aldırmak güzel masajlar yapmak bol bol emzirmek ona en iyi gelecek şeyler bu zamanların tadını çıkarın insan özlüyor 😇🥺🥰
sevgide ftmylm evet bunu çok sık duyuyorum ve tadını çıkarmaya çalışıyorum şimdiden büyüdü bile küçük kuzum💛 sizin bebişlerinizi de Allah bağışlasın🌺🌺
sevgide yenibir oh sağlıkla büyüsün kuzucuk💛 gaz problemiyle biz de çok erken tanıştık ama ben her beslenmeden sonra çıkarmamakla hatalı olan taraftım, şimdi şimdi çözdüm artık yapmam gerekeni sürekli masajdayız artık kendisi de çıkarmaya başladı tek başına
yenibir sevgide ben çıkarıyordum da malesef benim bebeğim yine rahatlamıyordu çok zordu sürekli ağlardı uyumazdı iki aylık oldu bi baktım herşeyi kesildi bugüne şükür 🥰