biebrarvar merhaba, ben bu spiralden korkuyorum nedense😅 korkmak değilde bana çok en son seçenekmiş gibi geliyor. Takılırken bir acı vs yaşadınız mı? Benimde 1 yaşında oğlum var ve kafam rahat etsin diye doktora gittim hap istedim emzirdiğin için önermiyoruz ama sen bilirsin dedi.. deri altı implantı düşündüm onunda yan etkileri çok fazla diye okudum bu spiral kafamı karıştırmıyor değil, ama yapısı gereği biraz tuhaf buluyorum sanki taktıklarında onu hep orda hissedecekmişim ve vücudum kabul etmeyecekmiş gibi😅