Oznur_ 21 gün oldu doğum yapalı doğumdan beri kalçandan ayak bileğine kdr geçmeyen bir ağrım var sizlerde de oldu mu
Yasemin_Almila Bende öyleydim topal gibi yürüyordum çok şükür geçti 1 ay 4 gün oldu doğum yapalı seninde geçer inşallah
Gurbetozkan Benim sadece kalçam ağrıyordu üç hafta içinde grçmişti sizin uzun sürmüş biraz doktora söylemiştim 2 hafta içinde geçmese fizik tedavi olman lazım drmişti, bence bi doktora görünmelisin