1 yaş bebeğim var hep böyleydi
Uykusunu takip ediyorum bütün sinyalleri gündüz uykunuz düzenli zaten ama diyelim bir yerdeyiz 10dk geçiyor ya bildiğiniz kriz asla susturamıyoruz hani bi mızmızlanma falan olur ama bildiğiniz krize giriyor sizin bebelerde böyle mi ya