Yani ben normal doğum yaptım, sezaryenden de korkuyordum açıkçası ama
Bi gün olsun şu kafayı savunmadım ya.
Bunlar çocuk doğurmayı kolay sandıkları gibi, şekline de karar veriyorlar.
Bi kadın vardı ben hamileyken doktora gittiğimde normal istemem sezeryan isterim diye bağırıyordu sonra dediler ki bak bu iyi değil vücudun normale müsait felan
Kadın dedi ki “Lan beden benim değil mi? İstersem s.çar doğururum karışmayın işime” 😂
Kadının sancısı gelmiş ama normalden korkuyormuş, o sancıyla baya sayıp sövmüştü herkese, haklıydı bence.
Yani normal doğum yaparken tehlikeye giren çok insan var, ne diye boş boş diretirler anlamam.
Çocuk çıkıyor mu? Çıkıyor. Sen ona baksana🤦🏻♀️
Sezaryenden gelen parayı almayı biliyorlar ama.
Dünyada tüm dertler bitti, Bi bu kaldı gerçekten 😑