esmnrr bence bazı insanlar sütünün az olduğunu zannedip mamaya başlıyor ağlıyor,uyumuyor doymuyor diyip mama veriyor. Benim göğsümden hiç süt akmadi hiç camasirim ıslanmadi,hiç ne kadar geliyor diyemerak edip sagmadim bile ,sıkınca bile zor damla gorunuyordu.tabiki bebeğim maşallah kucağıma gelir gelmez emdi. Sütüm yoktu zaten 3 gün sonra gelmeye başlamış ,bebeğim ilk 4 ay da aglayanda bir bebekti hala uykusu iyi değil ,ama meme vermeye devam ediyorum sütüm yetmiyor mu düşüncesine hiç kapilmadim. Hiç biberon kullanmadım. Su an 16 aylık.