GkcnKn ölüm Allah’ın emri. Bizler kadere inanan insanlarız. İnşallah hepimiz çocuğumuzun sağlıkla büyüdüğünü, Mutlu yuva kurduğunu, çocuğunu görürüz. Size has değil bu durum ama çocuğu olan her anne düşünüyordur bunu. 2. Doğumuma girerken çok ağladım ben çünkü geride bir çocuğum daha var ama ilk doğuma güle oynaya gittim yani. Rabbim hiçbir çocuğu annesiz babasız bırakmasın inşallah 🙏🏻 ben de diyorum bazen eşime olurda bana bir şey olursa kızlarıma annemler baksın diye. Ne bileyim nazlarlar, kardeşlerim eğitimiyle ilgilenirler filan. Ama dipsiz kuyu bu konular düşünmeyip dua etmek, kalbimizi ferahlatmak zorundayız 🥹