Oğlum 9 aylık yürüdü ve 11 aylıkken yataktan düştü ayağını 2 kez alçıya aldılar daha sonra yürümesinde aksama hissettim ben anne olarak fark ediyorum malum erkeklere göre herşey normal ama içim rahat etsin uzmandan duymak istiyorum kızlar ne olur bir doktor önerin İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum🙏