anne2025 Mhrs değişmiş oğlum 5 yaşında devamlı kontrolleri varda şimdi sadece e devlet ğzernden giriş var oğlumun sistemine nasıl giricem bilen varmı
BongomyaPrensi anne2025 girince üstte bebek çocuk işaretine benzer bişey var oraya tıklayınca çocuğun hesabına geçiş yap var tıklayınca geçiş yapılıyor
queenof2 anne2025 kendi hesabına gir sağ üstte anne amblemi var tıkla oraya çocuğunun ismi çıkacak ordan giriş yap
burcu_tokgz Kendi sisteminizi açın yukarda sağ üst köşede 🔁bu şekilde bir işaret var tıklayınca bebeğinizin ekranı çıkıyor onu seçip devam edebilirsiniz 🌸
SevimliHayaletCasper anne2025 e devlet üzerinden giriş yapıp randevularım kısmına girin altta kırmızı buton var “randevu al” diye. Ona basın çocuğunuzu seçin
herhangibiranne_ anne2025 ikili doğrulama istiyor e devlette de onu aktif etmeniz gerekiyor aktif degilse