Nikita yok canım ne alakası var rol yapmakla falan. Önemi olan niyetin. Gitme imkanınız varsa gidin tabiki faydası olur hatırlarsınız. Evde telefondan bir sure açıp takip et mesela bir bak ne kadar okuyabiliyorsun ne kadar hatirliyorsun denemiş olursun. Takip etmen ayrıca zaten şart değil. Okumak sünnet, dinlemek farz. Dinlemek daha sevap diye biliyorum hatta yanlışım olmasın ne kaybedersin ki ☺️ keşke imkanım olsa da bende gitsem çocukla olmuyor maalesef evden okumaya çalışıyorum.