Kusdmr 11 günlük bebeğim var ilk 3 gun zaten sütüm gelmedı sonra geldı ama iki üç gün önce 90 cc falan geldı sütüm çoğalıyor dıye sevınıyordum suan 30 oldu.Bu normal bi durum mu kızlar başka yasayan varmı çözüm ne?