yanissa çok geçmiş olsun. Yarım çay bardağı yiyeceklerle tanışma döneminde olan bir bebek için fazla bence, sonuçta öğün yerine bir şey yemeğe hazır bir mideden bahsetmiyoruz henüz ama doktor önerdiyse üstüne laf olmaz tabi. İnşallah bu kadar ile kalır ve iyi olursunuz bebiş de siz de. Çok çok geçmiş olsun 💐 Ve sütler içinde bir ramazan geçiririz umarım emziren anneler olarak 🌸🤗