bebeğim şu an 5,5 aylık 6. ayda ek gıdaya başlayacağız sadece anne sütü alıyor biz yemek yerken sürekli yanımıza alıyoruz ağzına bir şeyler veriyormuş gibi yapıyorum ama yok hiç ağzını açmıyor dik ve destekli bir şekilde oturrabiliyor kafasını falanda tutabiliyor ama hiç ağzını açmıyoe diğer bebeklere bakıyorum 3 aylıklar bile ağzını açıyor acaba biraz beklemem mi lazım 37 haftalık doğdu şu an kilosu falanda iyi 9 kiloydu en son ne yapmam lazım böyle bir şey yaşayan var mı?