Merhabalar kızlar.
Sakarya da çok bilinen bir çocuk doktoru var, kendi kliniği olan. Doğumdan itibaren o beyfendiye götürüyorum çocuğumuzu. Çok yoğun, istediğim performansı alamasam da, yavrumda herhangi bir takipli hastalık olmadığı için şükrediyorum tabi elhamdülillah. Ama şimdi 9 ay kontrolü var, bir de menenjit ikinci doz. Randevu almak için aradım ve fiyatı duyunca şok oldum. Biz zengin, mal varlığı yığılı insanlar değiliz yani. Nedir bu, yine de kredi kartına yüklenip götürürüm tabi evladım için, ama gerek var mı bilemedim. Eşim değiştirelim diyor doktoru, yine özel olsun ama özel hastane doktorlarını deneyelim dedi. Ben bilmiyorum bebeğim için üçün beşin hesabını da yapmak istemiyorum ama gelen maaş belli, giderler belli. Siz ne yapardınız? Önceki fiyatla şimdi fiyat arasında 3 bin lira var yani, önceden iki buçuksa şimdi beş buçuk gibi..