mommandboy korkmaz kahvekolik kullanıyorum ama kahveyi fazla kaynattığından yanık tadı oluyor ve köpüksüz oluyor. yeni türk kahve makinesi alacağım, memnun olduğunuz makineler hangileri?
Gamzelit mommandboy bende beko var tekli klasik Türk kahve makinesi müko kaynanmda phılıps var türk kahve makinesi oda iyi ama onun ağzı eğimli doldururken döküyo beko arçelik grundig aynı akıtmıyor
adenalya mommandboy bir süre daha kahve içmem. Sonrasında arzum düşünüyorum. Kimde görsem çok güzel yapıyor. Köpüklü falan
nillouq mommandboy Arçelik telve kullanıyorum üç yıldır memnunum tek sorun makinanın fincan boy ölçüde benim fincan boyutu aynı değil onun dışında bir sorunu yok
2ogullu1anne 3 yıl Karaca kullandım.Sensörü bozuldu.1 ay olmadı Arçelik Telve tekli aldım hem sıcak yapıyor hem bol köpüklü tavsiye ederim.
yrnyrn061 Marka falan değil arkadaşım direkt fişe takılan tekli cezveler var ya hiçbir markaya değişmem köpüğü bol mis gibi oluyor 😄
ruveyda1203025 mommandboy ya bnde korkmaz kahvekolik kullanıyorum ama asla kaynatmiyor soguk yapiyo kahveden duman bile cikmadan bip sesi geliyor makinamda sıkıntı mi var acaba
mondecaidensecmeler mommandboy bende arnika var memnunum oneriririm ama Tefal kullandık kırıldı kayinvalidem aldı o çok guzel yapıyor
mamabear_ mommandboy arçelik’in çok eski bir makinesi var bende annem kullanmıyor diye bana vermişti bozulsa yine arçelik alırım ben