Kizlar dün gece yattım sabah uyandım sağ göğsümde bilye gibi şişlikler var çok şükür 16 aylık kızım ve her iki gogsumden de emziriyorum daha önce iki kere mastit olmustum ama çocuk kucukkendi yani haliyle sutumde fazlaydı ilk zamanlar neyse sabah uyandım göğsümde acı ve hafif ağrı vardi mastitten farklı ama kızım sabaha kadar o gogsumden emdi yani sık emzirmeme rağmen sonra sağım yaptım süt yerine kan geldi kan aktı yani bildiğiniz nedir bu korkmaya başladım telaslanip doktora da gittim doktor apse de değil mastitte değil ama o göğsünden emzirme sağ at dedi bende nolucak böyle dedim 12 gün sonraya detaylı göğüs ultrasonu verdi ama baya şiş göğsüm ve hala kanlı süt akıyor acı var şişlik duruyor anlamadim telasliyim ne olabilir yakınlarınızda yada kendinizde böyle biseyle karşılaşan oldu mu hic