Kızlar kızım kreşe başladığından beri 1 aydır ateşi var. Önce influenza sonra boğaz kulak enfeksiyonunderken hep ateşliydi. Sonra iyileşti 5 gün sonra yine ateşli günler başladı. Doktorumuz artık alerji testi yaılması gerekiyor dedi. Alerji böyle sürekli ateş mi çıkarır kafayı yemek üzereyim çok da korkuyorum pazartesi gidiyoruz teste çevremdekiler kreş çocuğu ilk zamanlar böyle yapar diyolar ama çok üzgünüm 1 aydır onu öyle görmekten bende bitap oldum bu sürekli ateş normalmi sizcede uzun bi süre değil mi