Bebeğim 8 aylık oldu aşır ötesi hareketli memede uyuyor genelde her türlü şeyi deniyorum ayağımda sallıyorum çarşafta sallıyoruz uyumuyor durmuyor ne ninni ne bebek uyutucu hiç bişey sadece meme bazen onu da itiyor yerine koyunca anında kalkıyor bugünlerde bişey keşfettim lvbel c5 hav hav açınca sakinleşip uyuyo çocuk şaka gibi ben hamileliğimden beri klasik müzik dinliyorum doğduğundan beri mozart beethoven arkadaş neyi dinliyor seviyor çok komik 🤣sizde de böyle enteresan tepkiler huylar var mı ?