kbrakck 2 aylık bebeğim var 45 gün anne sütü aldı sonra sütüm kesildiği için mama kullanmaya başladım ama sürekli kusuyor foşur foşur bi kusma değil ama parça parça sürekli kusuyor anne sütü alırkende böyleydi mamadada böyle normal mi acaba