Minikbiiranne Kızlar kilom normal ama çok fazla göbeğim var son zamanlarda sabahları da erimemeye başladı normalde sabahları eriyordu bişey yeyince çıkıyordu şimdi bişey yemesemde göbeğim var nasıl eritirim başına gelen var mı sizler neler yaptınız eridi mi
ftmylm Minikbiiranne o şişkinlik için güzel bir tarif var ama herkes yapabilir mi bilmiyorum ya da emzirenler yapabilir mi bilmiyorum şimdi şöyle bir yeşil çay bir limon çok az tarçın demleyin üstüne bir maden suyu biraz da normal su ekleyin onun için birkaç bardağa bölüp daha sonra ödeme şişkinliğe iyi geldiğini göreceksiniz
princessmom_ Minikbiiranne Ödemdir büyük ihtimalle. Detoks yapabilirsin. Birde karın çalışabilirsin youtubeden izleyerek.
aydinmumine Kızlar 2 haftadan fazla içmeyin ama faydadan çok zararıdokunabilir en fazla 2 hafta yapın 2 3 hafta ara verin dukan birasına